Penderitaan mengajarku erti kehidupan sebenar. kesusahan jadikan aku kreatf. nasihat arwah ayah dan arimata ibu mendidik jiwaku jadi tabah mengharungi gelombang kehidupan yang sendat dengan buah cabaran dan dugaan.

Selasa, 29 Juni 2010

LAGI KARYA TERBAHARU





Aku telah berjanji pada diriku bahawa aku akan terus menulis bagi menyara keluargaku dengan ilmu yang ada di dalam diriku. kini aku sudah buktikan bahawa ilmu itu sungguh berguna buatku. apa yang ku pelajari dari sahabat dan tok guru silam, juga sudah memberikan hasil yang terbaik buatku. Persetankan dengan umpatan dan hinaan orang. aku ada pendirian! pendirianku adalah pokok cengal yang tidak tumbang hanya dengan tiupan angin ejekkan yang perlahan dan lemah.

Aku sudah membubur tekad. aku akan ukir bunga sastera dengan ukiran yang tidak ada pada pisau wali kegigihan orang lain. Aku adalah anak sastera yang lahir dari kilang PESISIR.

Tidak ada komentar: