Penderitaan mengajarku erti kehidupan sebenar. kesusahan jadikan aku kreatf. nasihat arwah ayah dan arimata ibu mendidik jiwaku jadi tabah mengharungi gelombang kehidupan yang sendat dengan buah cabaran dan dugaan.

Selasa, 01 April 2008

CERPEN TERBARU























Bila digelar penulis, saban waktu mengisi masa dengan penulisan. sama seperti penarik beca, atau pemandu kereta sewa, fireman keretapi, pilot apa lagi? tentera dan polis, semuanya menumpukan sepenuh jiwa dan tenaga untuk kemajuan diri dan negara. bagi saya, kalau tidak dapat menulis 40 halaman sehari, saya rasa seperti demam tak kebah. justeru, kemenangan sahabat di dalam sayembara, serta kehebatan pengalaman penulis mapan, menjadikan saya mahu mengisi seluruh masa dengan penulisan.

Saya suka bertandingan dengan kemajuan orang lain (bukan berdengki). justeru, cerpen terbaru bakal saya hantar berjudul :PELUKIS BUNGA. sama-sama kita nikmati dan berikan komen yang membina, bila cerpen itu tersiar nanti, bukan komen yang membunuh minat seseorang untuk terus menulis dan mencipta karya hebat yang berkuantiti dan kualiti.

1 komentar:

Anonim mengatakan...

Sdr. Hashim adalah penulis yang hebat dan sentiasa hebat.