Penderitaan mengajarku erti kehidupan sebenar. kesusahan jadikan aku kreatf. nasihat arwah ayah dan arimata ibu mendidik jiwaku jadi tabah mengharungi gelombang kehidupan yang sendat dengan buah cabaran dan dugaan.

Jumat, 30 November 2007

LAGI NOVEL DICETAK ULANG


LAGI NOVEL DICETAK ULANG

Bahasanya mudah dan bersahaja, tetapi yang bersahaja dan mudah itu rupanya mempunyai mutiara nilai yang sungguh berkemilau. akhirnya novel terbitan CESB ini diulang cetak.

selaku penulis, saya tidak menduga akhirnya KEMILAU RINDU melekat di persada dada peminat novel tanah air.

garapannya juga biasa dan klise, namun keanggunan susunan ayat di dalam novel itu menyebabkan ribuan penuntut pusat pengajian tinggi meminati buah tangan penulis yang berasal dari kg. jal besar, tumpat ini.

aduhai, bercerita dan nampaknya mengangkat ibu jari sendiri saya ni. apa pun, saya bersyukur sejuta kali kerana sebahagian daripada intisari cerita di dalam epilog ini adalah siratan pengalaman, ukiran kecekalan hati

1 komentar:

Anonim mengatakan...

assalamualaikum..saya sedang mengkaji novel tuan yg bertajuk kemilau rindu untuk menyiapkan kerja kursus malay saya.. bagaimanakah caranya saya boleh menghubungi tuan?