Penderitaan mengajarku erti kehidupan sebenar. kesusahan jadikan aku kreatf. nasihat arwah ayah dan arimata ibu mendidik jiwaku jadi tabah mengharungi gelombang kehidupan yang sendat dengan buah cabaran dan dugaan.

Sabtu, 29 Desember 2007

TERUS MENULIS

semua ini hasil titik usaha saya. pada mulanya saya tidak yakin boleh menulis sebanyak ini tetapi akhirnya setelah saya berusaha, selepas saya lalui dan rentas seribu liku getir, setelah saya menerima lantunan semangat daripada sahabat apa lagi Abang Sham yang mempunyai sejuta idea, akhirnya saya dapat menulis dengan baik dan karya saya boleh diterbitkan.

terima kasih buat semua yang memberikan sokongan ini sehinggakan saya mendapat tujuh anugerah kecemerlangan sastera termasuk eceran hadiah sastera perdana katogeri cerpen.


Tidak ada komentar: